Søger nye bekendtskaber på Sjælland/Kbh

Her kan du skrive lidt om dig selv. Eller bare sige hej. Du kan også introducere dig selv med en længere beskrivelse af dig og dine interesser osv.
Palle1976

Søger nye bekendtskaber på Sjælland/Kbh

Indlæg af Palle1976 »

Jeg er en semi-ung mand på 45 år. Bopæl er Nørrebro, Kbh. For måske 2-3 år siden dukkede jeg op til nogle få møder på Amager, og det var sådan set også meget godt, men jeg mistede dog lidt modet på det igen. At deltage i møderne kan være godt nok og en god start, men mit mål er dog at finde og fastholde et par nye kammeratlige relationer. Dette oplevede jeg lidt svært, men min kæreste er her til aften kommet med et par gode råd og ansporet mig til at forsøge igen. Hun mente, at jeg skulle være mere tydelig verbalt frem for at bruge sædvanlige små hint mv. Jeg havde også lidt svært ved at få øjenkontakt med andre i Aspergers kategorien, men det er nok sådan, det er, tænker jeg. (??)

I mit liv føler jeg efterhånden, at jeg har ret travlt med at nå at opleve mange af de ting, jeg drømmer om. Jeg har en bucket liste, og jeg får da et punkt krydset af i ny og næ, men det sker ikke i et tempo, jeg har så nemt ved at affinde mig med. Så det jeg søger er selvfølgelig også generelle venskaber/relationer, men i særdeleshed at få nogle af mine punkter krydset af. Der kommer også løbende nye til listen. Det kunne være fedt, hvis jeg havde kunnet lægge den op her. Men listen er ret bred og går på alt fra oplevelser på vestkysten i Thyborøn og omegn, opleve en ballet, en hardcore fodboldoplevelse på Brøndby station, en tur på Noma, at flyve i helikopter m.m. m.m. Der er ca. 80 punkter på min liste, og jeg mangler ca. de 55 af dem.
Der er selvfølgelig også rejse mål på listen.

Så helt konkret søger jeg et par kammerater (mænd umiddelbart) - på 30-60 år, som bor på Sjælland, gerne i Hovedstaden, og som er klar på at opleve en masse forskellige ting. For mig er det helt afgørende at møde nogle gode mennesker - og så bliver det nok et problem hvis du er meget fattig for så kan vi ikke foretage os så meget.

Er der også en facebook gruppe, man kan tilmelde sig??

Om mig: Jeg har en kæreste. Hun bor desværre langt oppe i Jylland, men så bliver vi da ikke så let trætte af hinanden. Jeg har et mønt firma; mønthandel. Jeg får dog også førtidspension, men den store drøm er at kunne leve af handel med mønter. Jeg er oprindeligt fra Nordjylland, Aalborg/Støvring, men har boet her i København siden 2007.

Håber på respons.

Vh
Palle